Děs na Heyru

Mohlo by se vám líbit...

komentářů 5

  1. KaiN napsal:

    Jenom si dovolím upřesnit, že hra byla vytvořena pro intepreter TEXIN, takže autorovi „jen stačilo“ napsat texty v nějakém texťáku a v nějakém databázovém programu pak vytvořit předměty a akce. To samozřejmě nijak nesnižuje její kvalitu.

    OdpovědětOdpovědět
  2. Holyna napsal:

    Vzdyt jsem to tam Kaine napsal. A ty Kaine, mels taky editor na sve hry?

    OdpovědětOdpovědět
  3. KaiN napsal:

    A jo, sakra. 🙁 No, co na to říct? Sorry. 🙂 Asi se „poohlédnu“ po bílé holi… 🙂

    Editor v pravém slova smyslu to nebyl, bylo to něco na půli cesty.

    OdpovědětOdpovědět
  4. holyna napsal:

    Hele když jsme u toho Texinu, nemáš ho náhodou, ne že bych jako chtěl v něm dělat nějakou hru, ale chtěl bych jej vidět, zatím jediné co jsem zjistil, že ty data jsou zakódovaná, tak, že je posunuta ascii tabulka asi o 16 znaku a je to ke všemu pozpátku a i slova jsou pozpátku… spíš mám na mysli kompiler na Texin, už jsem otravoval Ragimiriho, ale ten už to nemá, Buffy jakbysmet…

    OdpovědětOdpovědět
  5. KaiN napsal:

    Ohledně TEXINu bych doporučoval oslovit Sefa (Sef na centrum.cz), ten před pár lety tvrdil, že má od autora zdrojáky (možná mi je i poslal, zkusím se podívat), každopádně udělal v TEXINu hromadu her. Nejsem si jist, jestli ten soubor TEXIN.exe není náhodou současně i kompilátor. Existoval manuál pro KoJaTex a práci s kompilátorem v html podobě, ale to je zřejmě všechno pryč…

    OdpovědětOdpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *