A zase ten Python
O víkendu jsem se byl podívat na za Marshalama na jejich Internalu, akce byla dobrá, ale co bylo ještě lepší? Ano, povedlo se mi rozlousknout nerozlousknutelné a zprovoznil jsem GUI k Python engine textových her, na kterém usilovně pracuje Dušan Hokův ještě s několika dalšími kolegy.
Vlastně, povedlo se mi to rozlousknout až v něděli navečír, protože jsem si jaksi zapomněl stahnout všechny potřebné soubory pro chod engine. Na Imperiálu jsem díky Tonymu Hildebrandovi jsem úspěšně stáhnul GTK, Pythona a PyGTK na Maca z MacPorts, pravda, akce to nebyla na deset minut, neboť bylo nutné stáhnout a rekompilovat spoustu zdrojáků, takže mi Mac běžel asi čtyři hodiny, než bylo hotovo, následně bylo nutné přepnout Python, tak, aby běžel z MacPorts, ale povedlo se. A to nemluvím ještě o instalaci XCode, který je nutný pro správný chod rekompilace zdrojů.
A na co se tedy můžeme těšit v GUI textových hrách? No, už se nám jich začíná objevovat solidní množství.
Je tu hotová verze Emgeton Story, na druhém díle usilovně pracuje Dušan Hokův – ostatně na tu se docela teším, protože se mi konečně povede dohrát i druhý díl, neboť na Atari to opět nebylo možné.
Petr Svoboda zatím pilně pracuje na předělávkách několika textovek – Klaustrofobia, Skinhead Story a Pomsta Šíleného Ataristy.
A také nám vzniká hra úplně nová, původní autorská práce človíčka říkající si Black_DS, jedná se o čistě sci-fi ságu pojmenovanou Návrat a momentálně je možné si stáhnout a vyzkoušet díl první – úvod.
Více informací najdete na http://sourceforge.net/projects/textovka/
Tak si tak říkám, že už bych měl pomalu začít pracovat na své vlastní hře, že? A vůbec, uděláme si tu malou anketu, jak to vidíte vy.
Mám tedy začít pracovat na nějaké své textové hře?
- Ano a může to být klidně v tom Python engine (67%, 10 Votes)
- Ano, ale prosím, naprogramuj si engine vlastní (20%, 3 Votes)
- Ne, už tvých blbých her máme plné zuby (7%, 1 Votes)
- Nevím a nebo nemám zájem (7%, 1 Votes)
Total Voters: 15