Bratrstvo kočičí pracky – návod
Rychlé šípy. Pořád jen Rychlé šípy, jako by snad nikdo jiný na Druhé straně nežil. Nemáš je rád. Založíš vlastní klub, který je porazí, zesměšní, zničí! Založíš BRATRSTVO KOČIČÍ PRACKY!
Textová hra v češtině (resp. v „cestine“) pro počítač ZX Spectrum na motivy kresleného seriálu Rychlé šípy. Hra kompletně vznikla v roce 2023! Příkazy ve hře lze zkracovat, přičemž jejich kompletní seznam se zobrazí po zadání příkazu SLOVNIK.
Spustitelné ve všech slušných emulátorech jako je např. FUSE, nebo ZX Spin.
DOWNLOAD (Délka: 44KB)
A jako obvykle, následuje návod na hru…
Na začátku je nutné si promluvit s Bohoušem, chce časopis Mladý hlasatel, no ten mu asi bez peněz horko těžko seženeme, takže jdeme sehnat nějaký ty dukátky.
Cestou potkáme Bambuse, tak s ním taky hodíme řeč, má hlad, když ho nakrmíme, něco nám poví.
Dojdeme na Rozdělovací třídu, tam po nás někdo hodí kámen, bude se hodit.
Když máme kámen, tak jdeme zpátky, respektive jdeme hledat vozidlo nějakýho nácka.
Cestou kolem hospody se z ní vypotácí opilec, takže ho prošacujeme a obereme o Ferneta.
Taky na rohu Provaznické a Černé ztratí pošťák balíček, vememe ho.
U německého automobilu se na chvilinku zastavíme a rozbijeme ho kamenem a taky probodáme nožem pneumatiky.
Dojdeme do servisu a opravář se věnuje opravě nazi vozu a tak si můžeme vzít železnou tyč.
Jdeme tedy za ubrečenou holkou, pokecáme a ta nás požádá o pomoc, nicméně, jdeme zpět k Bohoušovi a k sobě domů, kde ve sklepě najdeme rukavice a v bytě baterku, jasně mohli sme si to vyzvednout dřív.
Oblékneme si rukavice a jdeme na skládku, kterou prohledáme, najdeme trumpetu a trychtýř.
A zpět za ubrečenou holkou.
Cestou zpět sebereme tenisák a můžeme sebrat i Dvorečákům míč, tady tedy pozor, hned po nás půjde Tonda Plíhal, takže s míčem prcháme směrem ke zlo dědkovi a zazvoníme na něj a statečně to hodíme na Plíhala, no a teďko tedy ke kanálu.
Tyčí otevřeme kanál, zapneme baterku a dolů do kanálu.
V kanále zatroubíme na trumpetu a kabela je naše, dáme jí ubrečené holce.
Máme korunu, za ní koupíme Mladého hlasatele a taky párek.
Jdeme k funebrákovi, dáme mu fernet.
Odtáhneme dvoukolák do lokace s bábovkou a pak dáme míč chlapcům, rozbijou okno a odlákají strážníka.
Vezmeme bábovku, protože tam už máme dvoukolák, tak to půjde snadno.
Dojdeme za Bohoušem a dáme mu časopis. Poví nám Štětináčovi.
Promluvíme si se Štětináčem, chce po nás mrtvou kočku a živou krysu.
Mezi klecemi najdeme past.
Dojdeme koupit špek do krámku a zpátky do kanálu.
Položíme past narafičíme špek a jdeme ven a zase zpět. Past sklapne a máme krysu pro Štětináče.
Bambusovi dáme bábovku a párek. Hodíme s ním rozhovor a řekne nám o kočičce. Taky nám dá klíč, tím odemkneme vrátka a v zahradě sebereme žebřík.
Dojdeme ke staré Zavadilce a uvnitř na dvoře zevluje Mezoun, přístavíme žebřík na přístavek a vylezeme nahoru.
Kocicku sami nezvládneme zabít, tak to svěříme Mezounovi.
S kočkou jdeme za Štětináčem. Podarujeme past a kočičkou štetináče a máme na světe Bratrsvo Kočičí pracky.
Čas na návštěvu konkurenčního gangu. Jdeme se podívat na klubovnu Rychlých Šípů.
Nezapomeneme si vzít žebřík, bude se vyloženě hodit.
Pomocí trychtýře na boudu si vyslechneme plán Šípáků, nejdřív dobré skutky a pak hledání Maxmiliána Drápa.
Počkáme až Šípáci potáhnou dělat dobré skutky, přistavíme žebřík k boudě a šlohneme jim vlajku.
Dojdeme do domu kde bydlel Maxmilián Dráp, promluvíme s domovníkem a ukážeme mu vlajku, jakože sme Šípáci.
Uvnitř domu na půdě za sebou zavřeme dveře na závoru.
Hodíme tenisák na trám, ale nedaří se nám, takže to svěříme Štetináčovi, z trámu spadne obálka a tu otevřeme a najdeme tam krystal.
Na vikýř použijeme krystal a ukáže nám to truhlici, tu posuneme a znovu krystal na vikýř.
Nožem vypáčíme dlaždici a najdeme klíč.
Klíčem odemkneme dveře a jdeme dovnitř. Najdeme tady mumii Maxmiliána Drápa. Takže se na něj podíváme.
Drží jakousi listinu, kterou si přečteme a víme, že má sbírku známek, kdy tedy o tu nejcennější přišel.
Odtáhneme mrtvolu stranou a objevíme zásuvku ve stole, kterou mrtvola zakrývala. Jenže v domě se začíná něco dít.
Otevřeme zásuvku, prohledáme ji a máme krabici se známkama, to už Šípaci tlučou na dveře, naštěstí jsme za sebou zavřeli na závoru.
Provázkem omotáme krabici a hodíme ji na ulici vikýřem.
Otevřeme dveře na půdu, Šípáci nás prohledaj, nenajdou však nic.
Venku na ulici sebereme krabici se známkama.
Stavíme se v hospodě, tam mezi hosty najdeme starou Zavadilku a povíme jí o chudákovi kočičce, kterou zmasakroval Mezoun, ta si s to s ním půjde vyřídit.
Ve dvoře, kde bydlí stará Zavadilka, je popelnice, otevřeme ji a uvnitř najdeme hlavolam všech hlavolamů, prodáme ho překupníkovi u hospody.
Venda Hantych nám za něj dá 40 korun.
V půjčovně masek dáme vdově balíček a ona nám věnuje vousy.
Nasadíme si vousy a jdeme k filatelistovi. Za krabici známek nám dá 160 korun, hlavně si nesmíme zapomenout nasadit ty vousy.
Ve sportovních potřebách za dvě stovky koupíme šlapohyb a je hotovo, máme dohráno a Šípáci jsou poraženi.