Kdybych uměl programovat pro Windows
tak bych si naprogramoval, jen tak pro radost nějakou pěknou českou, nejlépe propracovanou a naprosto dokonalou textovou hru, jenže já to prostě neumím, nebo se mi to nechce učit, takže mám jen několik možností, kterak tento zapeklitý problém vyřešit. Jednou z nich by bylo se na to vykašlat a nedělat nic, jenže to prostě nejde, chci být slavný.
Další možností je sáhnout po nějakém jednoduchém programovacím jazyku, kdysi jsem zkoušel Blitz Basic a Dark Basic pro Windows, jenže oba jsou takové zvláštní. Dark basic nejde ve Vistách, tedy jeho demo nejde spustit a hlavně má jeden problém, pokud bych napsal engine hry, tak bych měl docela značný problém se zobrazováním fontů, on prostě neumí clear type a uznejte sami, fonty bez clear type jsou o ničem, takové kostičkové a to se mi prostě nelíbí. Blitz basic je na tom podstatně lépe, tuším, že je Vista friendly, ale zase mi nevyhovuje, respektive měl jsem s ním ten samý problém jako s Dark Basicem, clear type to prostě neumí, maximálně jen v okně. Na druhou stranu napsat hru systémově by také nemuselo být k zahození.
A pak je tu ještě jedna možnost, poprosit, někoho, kdo umí programovat, aby mi napsal nějaký engine, do kterého bych si jen zadával to co potřebuji, tedy jen texty a podmínky, to by šlo. Jeden takový engine mi slíbil Lazy, ale ten asi nějak moc nepochopil, jak bych si to vlastně představoval. Takže asi zůstanu u starého dobrého Amosu a budu psát jednoduché hry pro Amigu, třeba si je někdo zahraje.
Ok Lazy, takže to musíme ale pořádně probrat.
Až to Lazy vzdá, zkus Wayneho :).
Láhve: ale mám takový pocit, že Wayne na PC
neprogramuje…
A pritom staci pouzit nejaky text game engine 🙂 Existuje jich spousta
i multiplatformnich… Zkus treba http://www.happypenguin.org, urcite tam neco
najdes…
Sem ti ten engine slibil tak ho taky udelam, co bych ho neudelal 🙂