Vesmírná odysea 6 – návod
Ano, jak jsem slíbil, tak plním, opět se mi povedlo po naprosto vyčerpávajícím hraní dohrát Vesmírnou odyseu 6. Autor hry se trošku polepšil, takže to šlo vcelku od ruky, pro ty co nemají takové štěstí, jako já, mohou směle pokračovat ve čtení a zkusit hru dohrát pomocí návodu.
Po skvělém útěku z vězeňské planety Dragerrů se hlavní hrdina dostal na nezávislý svět Tripon v oblasti ovládané Dragerry, hrdina a jeho přátelé jsou sice na planetě vítanými hosty, nicméně jim je naznačeno, že jejich delší setrvání na planetě může dráždit Draggery. A tak se tedy rozhodne, že se vydá na cestu. Ješte tedy uspořádá večírek na rozloučenou a ráno, to je vždy kruté.
Hrát začínáš v hotelovém pokoji. Prohlédni si stůl (PRO STUL), na něm leží zvláštní soška patřící do vybavení pokoje, vezmi si ji (VEZMI SOCHU) a znovu prohledej stůl (PRO STUL).
Najdeš podivně zvláštní destičku. Nyní je čas na zábavu a podívat se na zprávy v Prostorovizi (PROSTORVIZE), dozvíš se zajímavé věci, jako, že začíná zimní sezóna na horách, Dragerské velvyslanectví zahajuje vlastní vysílání Prostorovize, uprchlíci opustili planetu z místního kosmodromu a cosi divného spadlo nedaleko pobřeží do oceánu.
Takže co teď? No nejlépe se jít mrknout na západ do sprchy, která zase tak sprchou vlastně ani není, protože se jedná o teleportační místnost, ve které zapni teleportační zařízení (TELEPORT), nech se přemístit na kosmodrom (KOS). Ale ouha, přeci nebudeš krást vybavení pokoje, takže šupky odlož sochu (POLOZ SOCHU). A nyní se můžeš teleportovat.
Na kosmodromu se vydej do severní budovy, zde je jeden menší zádrhel, směrové šipky neukazují nahoru, ale jít tam můžeš, nachází se tam firma, která tě vyplatí za dovezenou zeleninu z vězeňské planety.
Vydej se na jih, ve své kosmické lodi dojdi do své kajuty, je na západě a prozkoumej ji (PRO JAK), najdeš krystal. Na východním konci kosmické lodi je řídící kabina v ní najdeš spoustu přístrojů a hlavně detektor rádiových vln (PRO PRISTROJE).
Z kosmického střediska se teleportuj (TELEPORT) na pobřeží (POB), vydej se na sever, až dojdeš k plotu, pak na východ, sever a západ narazíš na hromadu odpadků, ty prozkoumej (PRO ODP) najdeš kyslíkovou bombu a znovu prozkoumej odpadky (PRO ODP) najdeš hadičku, teďko se vrať zpět na pobřeží k teleportu (V, J, Z, J, J).
Od teleportu budeš muset plavat v oceánu (V, V, S, D, D), čímž se dostaneš do vraku sestřelené kosmické lodi, samozřejmě, že Draggerské. Ještě si zaplav pořádně do hlubin vraku (D, S), pořádně prozkoumej kabinu a kosti pilota, najdeš totiž laserovou zbraň (PRO PIL, PRO KOS). Nyní je čas se vrátit zpět na hladinu.
Bude nutné přeplavat na nedaleký ostrůvek, nyní budeš muset absolvovat menší hledací akci, procestuj všechny tři ostrůvky a na každém použij detektor, pokud se ti povede lokalizovat signály z neznáma, máš vyhráno pak tedy použij laser (PO DETEKTOR, PO LASER), v místnosti je jakési vysílací zařízení, znič jej laserem (PO LASER) na skále je mapa, podívej se na ní (PRO MAP) zjistíš, totiž kde jsou ukryty další vysílače signálu pro nepřátelské Dragerry.
Vrať se k teleportu, dej si ale pořádný pozor, moře je zrádné a skrývá mnohá nebezpečenství.
Teleportuj se (TELEPORT) do knihovny, kde se můžeš bavit četbou knih a nebo objevit, úplně na východě od teleportu, v regále ukrytou masku (PRO REG). S maskou se vrať k teleportu a přemísti se do horské oblasti (TELEPORT) a (HOR).
Na východě je recepce hotelu a z recepce se můžeš dostat do prodejny horského náčiní, budeš jej potřebovat, protože se za malou chvilku musíš vyškrábat na vrcholek největší hory planety Tripon a ten je od teleportu na (S, V, S, Z, S) na vrcholku jsou celkem tři komunikační meteorologické sondy, jedna z nich je špatná, respektive vysílá signály, které se až zase tak netýkají počasí, můžeš to zjistit tak, že se na ty údaje podíváš (PRO UDA), pokud jsou divné, sondu znič (PO LASER). Vrať se k teleportu a přemísti se k Dragerskému velvyslanectví (TELEPORT) a (VEL).
Před velvyslanectvím prozkoumej teleport (PRO TELEPORT) najdeš tyč (VEZMI TYC). Vydej se pak na návštěvu nepřátel a v prvním patře zlikviduj vojáka (PO LASER). Vezmi mu uniformu a v uniformě nalezneš pásku (PRO UNI, VEZ UNI). Ve druhém patře v místnosti s vysílačem zasuň tyč a použij ji (ZASUN, PO TYC). Otevře se ti průchod na střechu, najdeš tam poslední vysílací zařízení, to znič (PO LASER) a nyní se přesuň teleportem (TELEPORT) na kosmodrom (KOS). Na kosmodromu na tebe čekal tvůj přítel a dal ti malý dáreček.
Dojdi do své kosmické lodi a v pilotní kabině použij krystal (PO KRYSTAL) a odleť z planety vzhůru za novými dobrodružstvími.
A já se budu těšit na shledanou u sedmého, posledního dílu.
Krásná a záslužná práce, dohrát takhle hnusně udělanou a nepřehlednou textovku. 🙂