Nekonečný příběh 2 – návod
Nekonečný příběh, fenomén devadesátých let, naše dětství a hlavně taky textovka, která byla prostě v těch devadesátkách boží. Nějaký dobrák ji přeložil do češtiny a to se to pak hrálo. No, že to nešlo dohrát to je věc jiná. Letos napsal Tomáš Kratochvíl druhý díl, takové pokračováníčko, opět si zahrajeme za Atreje a taky tedy za Bastiena.
Tentokrát zemi Fantasie sužuje zničující Chaos. Na hře se podílelo víc lidí, technickou konzultaci poskytl Pedro, ano ten Pedro, co stojí za skvělejma slovenskejma textovkama a hlavně za TXT engine. Hudbu vyrobil na motivy úvodní melodie z filmu Poison, nejlepší to osmibitový hudebník široko daleko okolo.
Zbytek si udělal Tomáš sám. Hra je ve formě ATR image, takže můžete zapomenout na spustitelný XEX soubor, načítá si obrázky pěkně z diskety, sice jich není moc, ale jsou naprosto skvělé, tohle udělat v devadesátých letech, tak si Tomáš vydělá majlant.
V archivu s hrou najdete i přiložený manuál v PDFku, který si můžete zobrazit, popřípadě i vytisknout.
https://panprase.cz/clanek/nekonecny-pribeh-2/
No a my se tu podíváme na řešení hry.
Ze začátku dojdeme na západní okraj stříbrné pouště, kde jsou v křoví bobule. Hned o lokaci vedle, je uschlý strom, tak ulomíme větev. Dojdeme zpět na začátek hry, tedy na mýtinu, kde sedí hejkal, dáme bobule a dostaneme kámen na výměnu, tedy vlastně výměnou.
Ve Skalistých horách je v jedné ze skal kruhový útvar, co vypadá jako zrcadlo. Rozbijeme jej kamenem, nezapomene vzít střep ze zrcadla, bez něj nedokážeme přečíst nápis na skále v další části hry.
Uvnitř jeskyně, sebereme pomocí větve krystal. No a teď pěkně k poušti, přes ní dojdeme na konec stezky.
Hodíme krystal do otvoru, přečteme nápis a řekneme Auryn, no a můžeme směle jít na jih. Načte se nám druhý díl.
Dojdeme z kobky na konec chodby, kde na zemi leží vápenec. Stiskneme kámen a můžeme jít na jih skrz křižovatku kde sebereme pochodeň. Na konci chodby je trnité křoví, pochodní ho podpálíme a můžeme se vydat do kouzelného lesa.
Narazíme na Kamenožrouta, tomu dáme vápenec a on ztratí klacek. Dojdeme na severní okraj ke studni. Zasuneme klacek do otvoru, pak s tím klackem pohneme a ve studni najdeme rezavý klíč. S klíčem se vrátíme do podzemí a odemkneme truhlu a získáme Auryn.
S Aurynem dojdeme k bráně u Slonovinové věže, ukážeme Auryn a můžeme hezky vejít dovnitř. Ze vstupní haly dojdeme do komnaty královny a řekneme jí jméno. A máme dohráno.
hura, konecne si to mozem dohrat do konca 🙂