Projekt O část třetí, aneb odtajnění
Zmiňoval jsem se tu před pár týdny o jakémsi Projektu O, tehdy jsem si nebyl vůbec jist, zdali se mi jej povede dokončit, nebo vlastně přivést do nějaké pokročilejší fáze. Včera se mi povedlo dodělat valnou část na projektu a zbývá mi jen doladit některé mouchy a dokončit kompletně celý příběh. Do konce týdne bych rád uvolnil demo ke stažení.
no ono to nebude pár screenshotů ze hry, ale vlastně jen jeden obrázek
Asi jste celí natěšení a ptáte se, co to ten projekt o vlastně je. Začalo to vlastně někdy v únoru, tehdy jsem měl dovolenou a hrál jsem si tak trošku s Atari Basicem, tehdy už mi bylo naprosto jasné, že se mi nepovede dokonce projekt webové textové hry a tak jsem začal přemýšlet, kterak bych mohl implementovat nové zkušenosti a technologické postupy v textových hrách, třeba v Atari Basicu. řeknu vám, to prostě nejde, vlastně by to technicky šlo vyřešit, ale v Atari Basicu se prostě nedá programovat. A tak padlo rozhodnutí, že bych mohl zkusit něco napsat v Amosu pro Amigu, tehdy jsem to chtěl udělat jen tak, pro radost, když by se něco povedlo a měl jsem třeba chuť dále programovat, třeba bych hru (rozuměj textovou hru) dokončil. Vykašlal jsem se na to, ani nevím proč, prostě mne to přestalo bavit, tehdy jsem totiž psal přesně ten samý engine, jaký použil Honza Burian ve své trilogii Cest.
Někdy na konci července jsem se rozhodl, že bych mohl napsat možná, že už poslední svůj výtvor pro Amigu, něco, jako takové výroční rozloučení a začal jsem programovat textovou hru a jelikož jsem zjistil, že je zde mezi námi další osoba MisticJoe, který také píše textovou hru, tak jsem si řekl, že tohle prostě budu muset dokončit stůj co stůj. Prostě se chci předvést a dokázat všem, že moje textové hry jsou prostě pro Amigu to nejlepší.
Tento projekt jsem nazval krycím názvem Projekt O, vzal jsem si totiž za vzor nikdy nedokončený scénář hry Ovečka udělala béé, který se mnou napsal na jedné báječné Amiga párty S.H.E.E.P., Radek Hrdlička. Pravda, scénář jsem kompletně změnil a na těch sedmi místnostech, které jsem napsal není skoro z původních textů vlastně nic a to jsem chtěl jen vzít scénář, nabastlit jej k enginu a rychle vypustit, pak jsem si řekl, že by to bylo mrhání mýt talentem.
Jak tomu tak bývá, tak jsem si pustil hubu na špacír a začal povídat, o projektu do teď věděl MisticJoe, který dostal demoverzi, jenž mi dnes brutálně zkritizoval. O projektu jsem se také zmínil Radkovi Hrdličkovi a Proberovi, které jsem zavázal slibem mlčenlivosti.
Dnes jsem se projekt rozhodl odtajnit a zároveň bych rád publikoval pár screenshotů, ze hry.
titulní obrázek mi namaloval MisticJoe
to měl bejt komentář k Ovečce, co udělala béé 🙂
Mno redaktore, také jsem si to myslil, takže ti to přehodím, až bude
chvilka…
Je už skoro konec týdne, my chceme ovečku, my chceme ovečku…!
já ti dám kritiku 🙂 to byly připomínky k věci, jinak si myslím, že hra je bomba!
Tyvole, Holy, to je dorý, to jsem nevěděl, že jsi tak rychlej. Obrázek
super, koukám, že font je ala Capart nebo Protiútok, což je jedině dobře
a ku čitelnosti textu. Tak jsem zvědav na demo.
Jo a tobě nejsou moje megavtipný texty vhod, jo? No počkej na
kritiku ;).