Error Terror
Oni vědi, že mimo tenhle blábolníček provozujou, respektive hostujou ještě takovou sbírku romatických hříček pro osmibitové krasavce ze dílen americké společnosti Atari. Oni tam na něj moc nechoděj, no a po dnešku tam asi...
tak trochu nostalgický blog o časech minulých a starých technologiích
Oni vědi, že mimo tenhle blábolníček provozujou, respektive hostujou ještě takovou sbírku romatických hříček pro osmibitové krasavce ze dílen americké společnosti Atari. Oni tam na něj moc nechoděj, no a po dnešku tam asi...
Konečně jsem si našel chvilinku, abych si zahrál Kroužícího orla, ona ta chvilinka, trvala skoro tři roky, ale co byste chtěli, mám toho prostě moc. Když budu upřímný, musel jsem se do Orla trošku...
Někdy v roce 1996 jsem napsal textovku Vietnamská mise, zkráceně nazvanou NAM, bylo to pro Amigu na motivy povídek, které napsal kamarád Jirka Špalek. Hru jsem napsal asi za dva až tři dny, byla...
Deset měsíců uběhlo jako voda a máme tu zbrusu novou textovou hru pro moderní počítače, nebudeme si namlouvat, že to je jen pro počítače s Windows. Ano je, na retro počítače jsem se vykašlal...
Wau, tak tu máme něco speciálního, něco k čemu mám vztah a dlouho jsem se k tomu nedostal, abych si to zase po letech zahrál, je to moje textovka pro Amigu Toayen In Action,...
Tak jak jsem slíbil, máme tu dneska něco velice speciálního, máme tu návod na Ataristův protiútok od Viktora Lošťáka, o hře by se dalo psát asi dokola, protože je to jedna z nejlepších a přiměřeně těžkých...
Už vidím, jak se mi smějete, jak jsem tu nadával minule, že jsou hry na Atari, které prostě nedohrajete, protože autoři v nich dělali chyby a nikdy si to po sobě neprošli. No tak tu...
Poslední křížová výprava Minule jsem se rozčílil nad problémem skoro všech textových her pro Atari, protože nejdou dohrát. Bláhově jsem si myslel, že se historie nebude opakovat. Proboha, proč jsou v další hře další chyby?...
Stroj času Česká textová hra pro osmibitové Atari napsaná v roce 1992 pod hlavičkou SOFTCORN, vypadá tak jak vypadá. Nechci odsuzovat hru hned ze začátku, ale rozhodně ji ani nepolichotím. S odstupem let se vracím k nedohraným...
Hodně dávno, když myslím hodně dávno, pak vězte, že to je tak před osmi a více lety, jsem zkoušel elaborovat v Dark Basicu, takový jakoby Amos Professional pro Windows platformu. Co jiného v něm...
Před pár lety vyšla tahle skvělá, brutálně těžká konverzační hra. Když píšu brutálně těžká, pak vězte, že jsem se jejím dohráním měl značné problémy – rozepsal jsem si ke hře návod a nikdy jsem...
Vyšlo kdysi dávno na ještě slavnějším portále pro českou komunitu – Amiga portál – pak ho ale zabili. Je trošku škoda tyhle texty nemít nikde vystavené, tak šup sem s nima, tam kam patří –...
Původní hra vznikla někdy v začátku 90 let pro osmibitové Atari – pod hlavičkou společnosti S.I.S – pravděpodobně ji celou naprogramoval Tomáš Hlaváček. Proč zrovna Prudent Dactyl 2? No, to máte tak, kdysi dávno,...
Vyšlo původně na Textovky.cz Kde já jsem to už jenom slyšel, nebo že bych to už někdy hrál? Spíš oboje, řeč je o textovce Exoter, kterou napsal někdy počátkem devadesátých let. Je docela dobře...
Divoká devadesátá léta, to byla zlatá doba textovek pro osmibitové Atari, v téhle době vznikla řada zajímavých textovke. Nechci tvrdit že byly dobré, ale zajímavé byly rozhodně, nejinak tomu je u Husajna. Tehdy se...
A je to tu, dočkal jsem se, byl jsem jako první, hrál jsem to jako první, otestoval jsem to jako první, bavilo mne to jako prvního, no prostě bombička. O čem je řeč? No...